Praca - archiwum

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO SEKRETARZ SZKOŁY

Dyrektor Zespołu Szkół w Mirosławcu

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w Zespole Szkół w Mirosławcu

ul. Wolności 21, 78-650 Mirosławiec

 

Nazwa stanowiska: sekretarz szkoły

       I.            Wymagania niezbędne:

1)      obywatelstwo polskie,

2)      wykształcenie minimum średnie,

3)      5 lat stażu pracy na stanowisku administracyjnym lub biurowym,

4)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

5)     brak karalności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6)      nieposzlakowana opinia,

7)      posiadanie dobrego stanu zdrowia,

8)      biegła znajomość obsługi oprogramowania komputerowego - pakiet MS Office,

9)      umiejętność redagowania pism urzędowych,

10)    umiejętność obsługi podstawowych urządzeń biurowych (kserokopiarka, fax, skaner itp.).

 

    II.            Wymagania dodatkowe:

1)      wykształcenie wyższe,

2)      znajomość przepisów:

- ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty,

- ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe

- ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. - Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe,

- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,

- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,

- ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o systemie informacji oświatowej,

3)      predyspozycje osobowości: odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność, systematyczność, dyskrecja, umiejętność pracy w zespole i organizowania własnej pracy, wysoka kultura osobista.

 

 III.            Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)      zapewnienie sprawnej obsługi kancelaryjno-biurowej sekretariatu szkoły,

2)      rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących,

3)      wysyłanie korespondencji,

4)      sporządzanie wymaganej dokumentacji, pism i sprawozdań,

5)      wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej (stare SIO i zmodernizowane SIO),

6)      wprowadzanie danych do: i-Arkusz, e-sekretariat, e-dziennik, OKE,

7)      wystawianie legitymacji szkolnych, kart rowerowych oraz zaświadczeń uczniowskich,

8)      sporządzanie duplikatów legitymacji i świadectw szkolnych,

9)      prowadzenie:

- księgi ewidencji dzieci SP i G,

- księgi uczniów SP i G,

- ewidencji druków ścisłego zarachowania

- rejestrów: wydanych legitymacji uczniowskich SP i G, wydanych kart rowerowych i motorowerowych,

- rejestru wypadków uczniowskich

- ksiąg: wydanych uchwał, zarządzeń, komunikatów, decyzji.

1)      zamawianie druków szkolnych,

2)      zabezpieczanie i przechowywanie pieczęci,

3)      kontrolowanie terminowości załatwianych spraw,

4)      sprawowanie funkcji opiekuna składnicy akt,

5)      załatwianie bieżących spraw uczniowskich,

6)      obsługa interesantów, udzielanie informacji.

 

       I.            Warunki pracy:

1)      wymiar czasu pracy – 1 etat,

2)      praca administracyjno-biurowa w siedzibie Zespołu Szkół w Mirosławcu,

3)      praca z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin,

4)      przewidywany termin zatrudnienia 01.09.2017 r.

 

    II.            Wymagane dokumenty:

1)      życiorys (CV) zawierający klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.”)

2)      kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

3)      kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i  staż pracy,

4)      oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności
do czynności prawnych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5)      oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,

6)      inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wszystkie dokumenty muszą być opatrzone własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata.

 III.            Sposób, miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kadrach Zespołu Szkół w Mirosławcu (pokój nr 17) lub przesłać pocztą na adres: ul. Wolności 21, 78-650 Mirosławiec, w kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko sekretarz szkoły” w terminie do dnia 01.06.2017 r. do godz. 1500.

Oferty złożone po wskazanym terminie, niekompletne lub za pomocą poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane.

 

 IV.            Informacje dodatkowe

Dostarczone dokumenty aplikacyjne zostaną poddane analizie w wyniku, której zostaną wyłonieni kandydaci spełniający określone w ogłoszeniu wymogi.

Z wytypowanymi kandydatami Dyrektor Zespołu Szkół w Mirosławcu przeprowadzi rozmowę kwalifikacyjną w celu wyłonienia osoby do zatrudnienia. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67 2595183 wew. 21.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 maja 2017 08:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marlena Krauze
Ilość wyświetleń: 1454
25 maja 2017 08:28 (Marlena Krauze) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 maja 2017 08:27 (Marlena Krauze) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 maja 2017 08:26 (Marlena Krauze) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)